NUOTTA-webinaari 23.1.2024: Tekoäly digitaalisessa asiakaskohtaamisessa
Webinaarin sisältö:
Miten tekoäly voi tuoda yritykselle kilpailuetua digitaalisissa asiakaskohtaamisissa? Miten asiakaspolku ja tekoäly liittyvät yhteen?
Tammikuun webinaarissamme jatkamme keskustelua asiakaskokemuksen kehittämisestä. Asiantuntijamme Avalonista ja Kaks.iosta avaavat älykkään asiakaskokemuksen elementtejä ja saat myös konkreettisia esimerkkejä, miten tekoälyä voi hyödyntää asiakaspolun eri vaiheissa ja miten sen avulla voidaan kehittää kokonaisvaltaista ja personoitua asiakaskokemusta.
00:00 Ohjelman avaus: NUOTTA-hankkeen esittely Anna-Mia Myllykangas, TechVilla Oy
03:28 Dataekosysteemi ja ostopolku älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä Pete Laakso, Avalon Oy
32:05 Tekoäly asiakaspolulla
Daniel-Josè Hänninen & Noora Pohtola, Kaksio Labs Oy