Siirry pääsisältöön
entrance HAMK
  • Etusivu
  • HAMK.fi
  • HAMK Staff
    Course request
  • Lisää
Sulje
Vaihda hakusyöttöä
Käytät vierailijatunnusta
Kirjaudu
entrance HAMK
Etusivu HAMK.fi HAMK Staff Tiivistä Laajenna
Course request
  1. nuotta
  2. Asiakasymmärrys
  3. NUOTTA-webinaari 23.1.2024: Tekoäly digitaalisessa asiakaskohtaamisessa

NUOTTA-webinaari 23.1.2024: Tekoäly digitaalisessa asiakaskohtaamisessa

Suorituksen vaatimukset

NUOTTA-webinaari 23.1.2024: Tekoäly digitaalisessa asiakaskohtaamisessa

Webinaarin sisältö:

Miten tekoäly voi tuoda yritykselle kilpailuetua digitaalisissa asiakaskohtaamisissa? Miten asiakaspolku ja tekoäly liittyvät yhteen? 

Tammikuun webinaarissamme jatkamme keskustelua asiakaskokemuksen kehittämisestä. Asiantuntijamme Avalonista ja Kaks.iosta avaavat älykkään asiakaskokemuksen elementtejä ja saat myös konkreettisia esimerkkejä, miten tekoälyä voi hyödyntää asiakaspolun eri vaiheissa ja miten sen avulla voidaan kehittää kokonaisvaltaista ja personoitua asiakaskokemusta. 

00:00 Ohjelman avaus: NUOTTA-hankkeen esittely Anna-Mia Myllykangas, TechVilla Oy 

03:28 Dataekosysteemi ja ostopolku älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä Pete Laakso, Avalon Oy 

32:05 Tekoäly asiakaspolulla Daniel-Josè Hänninen & Noora Pohtola, Kaksio Labs Oy

Klikkaa linkkiä NUOTTA-webinaari 23.1.2024: Tekoäly digitaalisessa asiakaskohtaamisessa
◄ NUOTTA-webinaari 9.5.2023: Asiakaslähtöinen liiketoiminnan kehittäminen
NUOTTA-webinaari 13.6.2024: Asiakaskokemuksesta kilpailuetua ►
Käytät vierailijatunnusta (Kirjaudu)
  • HAMK.fi
  • HAMK Staff
    • Course request
Hanki mobiilisovellus

Copyright © HAMK

Saavutettavuusseloste // Accessibility Statement