NUOTTA-opas
Osion ääriviiva
-
-
Lataa tästä ohjeet ja pohja markkinoinnin vuosikellon tekemiseen yritykselle.
-
Webinaarin sisältö:
Millä tavoin yritys voi lisätä ymmärrystään asiakkaiden tarpeista ja odotuksista, markkinoiden muutoksista ja teknisestä kehityksestä? Mitä mahdollisuuksia tämä tarjoaa yrityksen markkinoinnille ja viestinnälle?
Useimmat menestyvät yritykset seuraavat toimintaympäristöään ja sen muutoksia aktiivisesti. Tietoa tarvitaan esimerkiksi asiakkaista ja asiakaskokemuksesta, markkinoista, kilpailijoista, taloudesta ja teknisestä kehityksestä. Luotettavaa tietoa tarvitaan päätöksenteon tueksi, mutta tätä kannattaa ehdottomasti hyödyntää myös markkinointiin ja viestintään. Modernit toimintatavat ja ratkaisut tarjoavat yrityksille mahdollisuuksia sekä toimintaympäristön entistä parempaan ymmärtämiseen että tehokkaaseen viestintään ja markkinointiin.
00:00 Ohjelman avaus: NUOTTA-hankkeen esittely, Mika Ollikainen, TechVilla Oy
04:30 Asiakasymmärrys ja toimintaympäristön tuntemus, Pekka Törrönen, Feelback Oy
31:50 Hyödynnä asiakasdataa ja automatisoi markkinointisi, Mika Tiainen, Lianatec Oy
-
Webinaarin sisältö:
Onko arki säätöä ja sähellystä? Tuntuuko siltä, että aika vain valuu jonnekin ilman, että valmista tulee? Toimittavatko kilpailijat nopeammin?
Webinaarissa asiantuntijapuhujana on Noste Oy:n Minna Elomaa, joka avaa Lean-johtamista asiakasesimerkkien kautta. Tilaisuudessa saat vinkit siihen, kuinka liinata yhteisiä prosesseja sujuvoittamaan arkea, nopeuttamaan myyntisykliä ja vapauttamaan myyjille lisää asiakasaikaa.