NUOTTA-opas
Osion ääriviiva
-
-
Tulosta tästä pohja SMART-tavoitteen asettelun tueksi.
-
Tulosta tästä pohja asiakasprofiilin luomiseen yritysasiakkaista.
-
Tulosta tästä pohja asiakasprofiilin luomiseen kuluttaja-asiakkaista.
-
Tulosta tästä pohja oman yrityksesi asiakaspolun visualisointiin.
Asiakaspolun hahmottaminen auttaa tunnistamaan oston esteitä ja kehittämään asiakaskokemusta. -
Webinaarin sisältö:
Asiakaslähtöinen liiketoiminnan kehittäminen – palvelumuotoilu tarjoaa keinotMiksi jokainen yritys tarvitsee palvelumuotoilua? Miten puheet asiakaslähtöisyydestä muutetaan aidosti asiakaslähtöiseksi toiminnaksi? Miten asiakas tuodaan yritystoiminnan ja kehittämisen keskiöön, ja millaisia hyötyjä siitä voidaan saada?
00:00 Ohjelman avaus: NUOTTA-hankkeen esittely Anna-Mia Myllykagas, TechVilla Oy
05:10 Miksi jokainen yritys tarvitsee palvelumuotoilua? Sofia Forsberg & Johanna Säynäjäkangas, Qaswua Design & Development Oy
38:00 Palvelumuotoilun käytännön toteutuksia Sanna Helttunen, Kreapal Design Oy
-
Webinaarin sisältö:
Miten tekoäly voi tuoda yritykselle kilpailuetua digitaalisissa asiakaskohtaamisissa? Miten asiakaspolku ja tekoäly liittyvät yhteen?
Tammikuun webinaarissamme jatkamme keskustelua asiakaskokemuksen kehittämisestä. Asiantuntijamme Avalonista ja Kaks.iosta avaavat älykkään asiakaskokemuksen elementtejä ja saat myös konkreettisia esimerkkejä, miten tekoälyä voi hyödyntää asiakaspolun eri vaiheissa ja miten sen avulla voidaan kehittää kokonaisvaltaista ja personoitua asiakaskokemusta.
00:00 Ohjelman avaus: NUOTTA-hankkeen esittely Anna-Mia Myllykangas, TechVilla Oy
03:28 Dataekosysteemi ja ostopolku älykkään asiakaskokemuksen kehittämisessä Pete Laakso, Avalon Oy
32:05 Tekoäly asiakaspolulla Daniel-Josè Hänninen & Noora Pohtola, Kaksio Labs Oy
-
Webinaarin sisältö:
Onnistunut asiakaskokemus vaatii organisaation jokaisen yksikön yhteistä ymmärrystä asiakkaalle tuotettavasta arvosta, sekä yhteistä tavoitetta asiakkaan kohtaamiseen. Asiakaskokemus tulisi olla johdon agendalla myös B2B-yrityksissä, jotka tavoittelevat asiakasuskollisuutta ja vakiintuneita, luottamukseen perustuvia asiakassuhteita. Asiakaskokemuksen johtamisella on suora yhteys liiketoiminnan tavoitteisiin sekä kilpailuedun saavuttamiseen, ja siksi se on yrityksille tärkeää koosta ja toimialasta riippumatta.
4:35 B2B asiakaskokemus –strategiasta tekoihin (Anna-Maija Tanninen, CX Agency)
35:50 3 yleisintä (digitaalisen) asiakaskokemuksen haastetta (Matti Pylväs, Edita Prima)